Bakbind mina händer någon!!

58810-81

Har ni sett så bedårande söt tunika jag hittade hos La redoute. Den är tillverkad i rättvisemärkt bomull. Det innebär att bönderna som säljer bomullen får betalt 30% mer än vad som är vanligt. Och det eftersom dom oftast är extremt underbetalda för detta hårda arbete. La redoute har tagit fram en liten kollektion för dam, barn och herr i mjuk och skön just rättvisemärkt bomull. Och där ingår denna sötnos. Finns i flera färger, men jag har fallit för denna blågråa skapelse. Tänk svarta leggings, svarta pumps och en liten skinjacka kanske.. Aah.. Och jo just det... dom är på rea nu.  jag ska inte köpa, jag ska inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0