Balkongdags.

58810-67
Jag har tur, min lägenhet är utrustad med två balkonger. Den ena är ganska liten och har kvällssol och den andra är en stor halvinglasad med sol hela dagen. Just nu ser båda ut som två sopupplag, då jag använt utrymmet att ställa skrot och annat under vintehalvåret. Men nu ska här städas och fixas. Det är viktigt att balkongen är mysig eftersom den får agera min trädgård och min oas under sommaren. idag var jag på rusta och köpte en ny vaxduk som jag ska ha ute på bordet. Sen köpte jag nya dynor på jysk till stolarna. När allt e klart så ska det vara precis så mysigt som jag har tänkt mig. Kanske jag kan fixa en bild så småning om. Men nu blir det kaffe, för kusinen (www.radiohuset.blogg.se) kommer förbi med sin lilla valp. tjo!


Uppdatering: angående viruset så e det borta nu. en vänlig själ fick ordning på det efter många om och men. Ett tips är låt ingen smygsurfa porr på din dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0