Den här listan är faktiskt rolig

Men jag glömde ju vart jag hitta den..

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
mylingars förtvivlade längtan efter att bli kristnade. Om

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En fleecemorgonrock överst i en fåtölj full med kläder

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Vädret på tv4

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
01,00

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
en klocka som tickar

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Promenerade hem med vagnen från mamma ca klockan 20 ikväll

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
en massa bloggar

8. Vad har du på dig?

Vitt tanktoplinne från hm, marinblå mjukisbyxor från nike (jättegamla) behå och trosor

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
ingen aning

10. När skrattade du senast?
när jag pratade med min kusin ikväll på telefon

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
tavlor ,en klocka..tapeter

12. Har du sett något konstigt på sistone
hm... får tänka på det ett tag

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
utmaning...? jaha e det de det är. jo kul antar jag

14. Vilken var den senaste film du såg?
X-men tre

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
oh... ett jetflyg så jag kan resa vart jag vill när jag vill. och en skitans snygg pilot också offcourse

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
nej men det e ju hemligt..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Det här med barn som lider. hunger , jobbar, misshandel, sexuella övergrepp, osv ni fattar.

18. Tycker du om att dansa?
oohhh i love it. Blir som i trance

19. George Bush?
urrk, han och blair...man borde ta den ena och slå med på den andra..

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
fanny och julia heter dom, flickorna alltså. pojkar har jag inga än vad jag vet. Alexander kanske

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
nä, men ett semesterställe att besöka ibland när man vill ha det lite varmt.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
ciao bella!!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Dom fyra som känner sig manade..

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Jag känner mig manad!

2006-06-21 @ 13:56:35
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: sara

ja sno den gärna av mig, den är ju lite roligare än dom flesta andra.. :)

2006-06-21 @ 22:51:18
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0