Fredag

Oj vilken härlig dag det varit idag. Strålande sol och varmt och skönt. Idag har jag hunnit med att lämna och hämta Fanny på skolan. Tog och damsög och torkade golven medans lillis sov förmiddag. Bytte om och så gick vi på kalas hos barnens kusin som fyllde tre år (grattis Sixten). Sen kom Fannys pappa och hämtade henne där för hon skulle till honom idag. Lillan och jag gick hem en sväng , sen ut igen till affären. Sen hoppade jag in i duschen medans hon var nöjd i sin babysitter en stund. Kan inte duscha när hon somnat för rören låter så jäkla illa när man skruvar på duschen. Och hon sover väldigt lätt. Jag la henne vid nio och sen dess har jag suttit ute på min mysiga balkong och druckit kaffe och bara haft det lugnt och skönt. Jag är en ensam människa och njuter verkligen av dom få stunder jag har i lugn och ro. Jag kan bara sitta alldelles tyst och titta hur länge som helst, riktig avkoppling. Nu ska jag dock ta och hoppa i säng så jag orkar upp imorgon vid sju när det är dags för lilla gofisen min att vakna. Sov gott alla : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0