Lista igen.

Lista hittad hos  Sigrid

Din ålder: 28..snart 29 hujedamig
Födelsedag: åttonde i åttonde
Syskon:storebror och storasyster
Hårfärg:mörkbrun (nu med ljusa slingor till sommaren)
Ögonfärg: blågrå
Vad shoppar du helst: allt liksom
Har du några tatueringar eller piercings? öron, navel, näsa
Hur många skor har du? För få
Hur många par byxor har du? hm..dont know
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? jo, det har jag nog
Färg: helst...vitt och svart
Mat: mums
Sport: nja
Ord: finaste ordet...sensuell..
Hoppat bungyjump? höjdrädd
Brutit mot lagen? jo, men inte åkt dit på det
Fått dig själv att kräkas? vill inte tänka på det
Tar du droger? koffein, nikotin
Vad använder du för schampo? billigaste möjliga
Vad är du mest rädd för? att något ska hända mina barn och nära och kära
Vad lyssnar du på just nu?surret från datorn
Pizza eller choklad? båda, 70% choklad dock
Guld eller silver? guld!
Vilken film såg du sist på bio? oj...ehh..Oceans 12 tror jag
Vad vill du helst av allt göra just nu?äta, jag e hungrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0