Dagen idag..

Dagen idag e den första dagen på resten av ditt (eller mitt ) liv. Om man tänker så borde man ju få inspiration till att få lite saker gjorda. Har en uppsjö med saker som jag skulle behöva ta itu med, men det händer ingenting. Ingenting trivialt igentligen, men som att städa mitt bombnedslag till lägenhet eller ta itu med tvätten som ligger som ett dåligt samvete och vänta på att bli vikt och stryken. Skulle också behöva sätta mig ner och ta itu med min hög med saker som ska sys om. Men det blir mest ingenting utav allt verkar det som. Vet inte vad jag ska skylla på idag. Min sjuveckors bebis kanske, hon tar ju onekligen mycket av min tid. Eller på min åttaåring som vill spela kort eller måla med mamma. Fast det kan jag inte skylla på idag för hon e hos sin pappa. Nä det e nog latmasken i mig som styr tror jag. Sitter hellre med en kopp kaffe framför datorn när lillan sover och läser bloggar eller spanar på tradera.se efter nästa roliga fynd. Städa kan jag göra nästa dag på mitt liv, imorgon alltså... eller dagen efter det kanske.

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

ho ho..lite smma visa här..nu sover Lilla-E (min lilla son) och jag BORDE städa..men vad gör jag? sitter framför datorn..=)

2006-03-04 @ 15:12:51
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0