Nattsudderi..

Mitt i natten och här sitter jag. Man e ju knäpp som inte passar på att sova när lillan gör det men det är ganska skönt att få ha lite tid alideles för sig själv. har faktiskt varit lite nyttig och suttit och sytt en massa saker som har legat på hög en längre tid. Byxor som skulle läggas ner och tröjor som skulle ändras på. Jag e lång (1,78) så jag måste alltid nästan lägga ner byxor och ändra på kläder i allmänt. Men jag provar ofta att göra om saker som jag tröttnat på innan jag gör mig av med dom utifall man kan få till dom så dom blir lite roligare. Byta knappar -sy in -sy om -lägga ner -färga, ja möjligheterna e oändliga. Ofta så bliir det ju kanske inte så bra men ibland får jag faktiskt till det. Nu ska jag passa på att sova lite tänkte jag. Föresten så var dagens deltävling i melodifestivaen en riktig flopp i mina ögon ( eller öron). Inte en enda duglig låt. Fast Lenas klänning var ganska snygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0