Torsdag

Vilket härligt väder vi haft idag över vår lilla stad. Snön har smält en himla massa och man har kunnat gå på asfalt. Det är en väldigt skön känsla som man blir lika glad över varje vår. Varit med tjejerna mina till mammsen och ätit en god soppa. Har fått nånting skickat till mig på posten, orkar inte hämta ut vad det nu är idag dock. Men jag antar att det antingen är min sjal eller så är det en tröja som jag gjorde som en rolig grej till Julias pappa. Den ska vara en svart t-shirt ,lite tight (lite) och sen står det på bröstet "julias pappa". Lite corny kanske men jag tror att han ska bli glad. Kan kan ha och gå omkring hemma och mysa i. Lite positiv uppmuntran från mig för att han är så bra med henne. Nu är det däremot städning som står på schemat för mig. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0