Aj aj oj..

Det här med nya skor e ju kul, fast problemet med nya sommarskor tycker jag jämt är att man får skavsår innan man gått in dom. Mina sommarskor från förra säsonger som är supersköna idag hade jag hemska blåsor av när dom var nya. Och så även nu iår. Mina fiiina peepisar i bronze massakerar mina fötter ganska rejält. Jag har köpt sårtejp på apoteket för att tejpa vissa strategiska punkter i förebyggande syfte som jag känner kan bli såriga innan skorna är ingådda. Men idag fick jag lära mig att det tydligen fanns andra punkter på fötterna som jag skulle behövt förebyggsplåstra. Detta resulterade i att jag nu har vattenblåsor i storlek med en femtioöring här och där. Jättefint och framförallt väldigt skönt ska ni veta. Så nu kan jag ju inte ha några skor alls på mig förutom ett par tofflor i modell sjuksköterska på jobbet typ... kul. Så nu får jag väl traska omkring i dom ett tag och sedan när jag läkt så vet jag ju vart jag ska tejpa på fötterna, för tro mig det här är bara ett litet bakslag. När jag är klar med dessa skor så ska dom vara så sköna så, även fast jag har en sårig och öm väg dit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0