Sammanfattning

Det bidde inga mål för dottern och hennes lag idag. Dom spelade två matcher på raken och runt plan stod föräldrar som höll på att frysa ihjäl, (bara 8 grader och regnade). Men tjejerna kämpade på och hade riktigt roligt. Ett ögonblick så fick min Fanny bollen och var ensam framför motståndarmålet. Hon sprang, hon sköt ...och missade. Men gladare unge fick du leta efter. -Mamma såg du jag gjorde nästan mål..!! Ja det var allt som behövdes, hon var så stolt och glad efter det och pilade på runt plan som aldrig förr.

Och Carola gick vidare, det var ju för väl. Och Island buades ut... det var pinsamt jobbigt på nått sätt. Nä jag håller nog på Finland tror jag. Riktigt dålig låt men kul med stora latextroll och rolig show. Sen tror jag att Finland skulle göra en riktigt snygg show nästa år i Helsingfors. Också har dom ju aldrig vunnit heller, så bara för det skulle det vara extra kul med en vinst till vårat grannland i öster.

Jo det var ju en sak till, jag är förkyld igen..!! Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0