Torsdag

Idag så har jag varit och tagit blodprov. Jag har gjort det nu i snart 17 år regelbundet så det är ingenting jag tänker nått särskillt om. Halv två ska jag hämta dottern i skolan och ikväll så ska hon spela fotboll i sparbanksligan. Det är två matcher på raken i kväll så vi hoppas på uppehåll i väderleken. Dom har inte gjort nått mål än i tuneringen så vi håller tummarna på att dom lyckas få in bollen ikväll. Passningspel är inte aktuellt i en skoltunering för andraklassare.Alla jagar bollen i en stor klump. Sen står dom där och sparkar hej vilt. Tur nog så är det obligatoriskt med benskydd, annars så hade det varit många blåslagna smalben efter varje match. Men dom är för kul att titta på. Och jag som är totalt ointresserad av fotboll annars finner mig själv skrikande sprrriiiing, spaaarka, kom igen tjejer med full entusiasm. Det är riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0