Virus..

58810-66
Vi är infekterade... ja eller min dator är det. Den är med virus så att säga. Har ju som sagt varit borta ett par dagar och när jag slår på datorn när jag kommer hem har min djurvakt surfat runt på minst sagt skumma sidor och dragit in ett fult virus som inte går att ta bort. Det ändrar på massa inställningar hela tiden och jag kan inte välja startsida utan det är nån konstig som jag inte valt som vägrar försvinna. Sen poppar det upp fönster fast jag inte ens är ute på internett (endast modemet e på) med porr och spel erbjudanden. Så nu måste min kära bror masa sig hit och rensa hela min dator på allt. Och sen installera om allt igen. huj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0