Vuxenpoints...?

Jaha, då ska vi se hur vuxen man är..

Jobb (1p):
Japp
Visitkort (1p):
Konferens(1p): haha, jag jobbar för kommunen så nej!
Bor hos föräldrar (-2p): Absolut inte!
Är sambo (1p): Har varit
Är förlovad (1p): har varit
Är gift (1p): Nix
Skild (3p): Bruten förlovning (räknas det)
Äga villa (2p): nope
Ha en bil (1p kombi +1p): Eu-moppe..
Hund (1p): katt
Lån (1p): csn
Gemensam ekonomi (1p): ja med mig själv då..

Pensionssparar (1p): i wish
Storhandla (1p): försöker
Ica-kundkort (1p): japp
Använda rabattkuponger (2p): när det går
Äga hushållsassistent (1p): Nej , men en massa andra maskiner
Äga diskmaskin (1p): Absolut
Dubbelsäng (2p): oh yes
Ha julgran på julen (1p):of course!!
Gråa hår (1p): ja några
Celluliter (1p): har inte alla det?
Prenumerera på morgontidning (1p):Nej
Lösa soduku (1p): ne
Välja att inte svara i telefon (2p):Screening queen
Putsa fönster (1): Ja
Svampplockning (2p): gärna
Långfärdsskridskor (1p): Nej
Parmiddag (1p): jo sånna har man genomlevt...
Vinprovning (1p): Nej
Danskurs (1p): Ja gud va kul!
Partaja till 70-tals hits (1p): har hänt
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p): Nej.
Däcka före 23.00 dagligen (1p): När jag jobbar så
Föredra soffan framför krogen (1p): Jo
Spela bingolotto (1p): Nej det är för dyrt
Tycka att Ernst Kirschstiger är en pudding (1p): Pudding, nä. Men gör bra tv.
Ha höftproblem (1p): Arbetsskada i armen
Köa till Allsång på Skansen kl 7 (2p): Nej!
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p):hm jo det blir jag nog

0-15 poäng: Inte gammal
16-25 poäng: Börjar barka ditåt...
Över 25 poäng: Nu är du där!

Hamnade lite vagt på 22p , så jag ligger väl där i mitten nu.
Fast riktigt vuxenpoäng just nu är att jag letar antirynkkräm, Börjar få irriterande linjer i ansiktet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0