Ännu en ...

dag av min semester är snart till ända. Känner mig lite piggare i dag i förkylningen. Men jag är fortfarande hemskt trött och känner mig apatisk. Är så trött på att vara trött just nu. Gud va jag skulle vilja gå ut och dansa och ha lite kul. Umgås med vänner och leva lite.
Jag färgade tillbaka mitt hår igår (intresseklubben antecknar). Har ju haft blonda slingor nu sen i Maj. Men nu är jag tillbaka till min naturliga bruna nyans i håret igen. Very nice. Klippte lugg också, bara för att få till nån slags förändring.
Oh god im so bored... Känner för en riktig fylla. Bli så full så jag inte kan stå och bara ser dubbelt. Det är flera år sen. Inte så moget kanske, men jag är iallafall ärlig.

Skål på er!!

Kommentarer
Postat av: Lisse

Fylla? Åh vad jag minns estet festen i 1:an... och jag har filmen dessutom ha ha ha ha.... ja fy vad full vi var. Du och jag var väl de som fick pris he he he

2007-08-05 @ 21:57:49
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Re lisse: hehe... those where the days..

2007-08-06 @ 10:45:45
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0