Cityfesten och kräftor.

image271
Vi var in en sväng till cityfesten i gävle idag. Hade det väldans trevligt. Åt thaiscampi som alltid finns där, den är så himla god. Lillan åkte karusell som ni ser. Runt runt i en bil. Pappa fick åka med så hon inte skulle få för sig att hoppa av i farten =)
Jag hittade en sjal i min nya favoritfärg orange. Fast inte på själva festen utan i en secondhand butik uppe på söder som heter Nött och nytt. Där kunde jag ha spenderat en massa pengar. Men jag köpte bara en stor sjal och en liten som man kan ha i håret. Sen fyndade jag en "gucci" väska i modell större på samma ställe som jag köpte min andra väska i onsdags. Han som sålde den till mig kände igen mig och sa: Hej, kolla snygg väska!! Du är den enda som har köpt en sån här för jag hade bara en med mig. Han sa att han alltid bara tar med en sån ut för han vill hålla dom lite exclusiva... Han lät faktiskt ärlig, men det vet man ju inget om=) Det var då tomt på kroken som den hängt på iallafall. "Gucci" väskan fick jag för 120 kronor då den hade spruckit lite i fodret, men det har jag lagat nu. Den kostade igentligen 245kronor. Ett fynd enligt mig! Perfekt att ha som handbagage när vi åker till Barcelona.


Först my Gucci wannabe och den lilla sjalen. Sen min underbara mocka fransväska med den större sjalen =)
Och bara för att visa hur galen jag är i orange så får ni se min handled just nu.

Alldeles orange är jag. Hehe... fast jag tror det räcker nu. Kommer väl inte att ha allt samtidigt direkt. Jo armbanden då, because i like it!!

Baby, visst var jag duktig och fotade och fick in korten helt själv. Fast jag förstår inte hur modebloggarna orkar det här varje dag... Det är ju lite drygt att hålla på med.

Ja just det, kräftor åt vi ikväll också. Yummie! Sen kollade vi på en film i min absoluta favoritgenre...Skräck!!
Filmen heter House of 1000 corpses. Jäkla bra fakiskt den får en !! Inte otäck igentligen,(fast jag är rätt härdad i den här genren) men jävligt bra producerad och snygg. Bra handling och oväntade twists. Entertainment indeed!!

Ja godnatt på er då.

Kommentarer
Postat av: Lisse

dig ska man inte spela knogpoker med ser jag ha ha ha

2007-08-16 @ 22:20:46
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Lisse: nä det blir tunga slag från mig...hehe

2007-08-17 @ 12:17:42
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0