Utbränd..

Jag mår inte bra. Det är inte roligt längre. Har ni nånsin känt som om kippar efter luft. Man vill slita av sig den obefintliga snaran om halsen och skrika ut sin ångest och sin ilska.  När man sitter i en tvättstuga på jobbet och känner hur man får kämpa från att tårar av ilska och förtvivlan inte ska droppa ner på sina byxor. Har det inte nått sin spets då. Nej jag är inte ledsen...bara frustrerad och så otroligt knäckt. Och att mitt jobb någonsin skulle knäcka mig är för mig otroligt förvånande. Jag har ett starkt psyke och lever ofta efter mottot att allt ordnar sig... men nu känns det som jag inte fixar nått mer.

Vi som trodde våran förra chef var dålig... Nu har jag fått se hur riktigt dåligt ledarskap yttrar sig... Fy fan!!


Just nu så HATAR jag den här jävla skiten.

See you in hell!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0