Benen viker sig...typ.

Det är nått konstigt som händer med min kropp. Det började för ungefär en vecka sen när jag vaknade och skulle gå upp till jobbet då jag hade jätteont under hälarna och det strålade upp i benen. Fast bara när jag sätter ner foten i marken, känner inget när jag ligger. Sen har det bara fortsatt. Det känns som ordentlig träningsvärk fast ännu värre. Det blir bättre under dagen när man håller igång. Jag känner även av det i armarna. Armarna och benen känns trötta och tunga och när jag går så värker det i dom och imorse så vek sig benen nästan på mig. 

Funderar på reumatism... muskelreumatism typ. Fast med min vanliga tur så är det väl ALS.

Ska avakta ett tag iallafall och blir det inge bättre så får jag väl ta kontakt med herr doktor.  

Kommentarer
Postat av: Pia

Heej tjejen......låter inge kul.
Hoppas du kryar på dej*L*

Kramar till dej o töserna

2007-02-10 @ 11:56:02
Postat av: Lisse

Nerver då??????

från inlägger---> Sara:72h OJ!! Ja Emil tog det väl 57h innan det var klart, med elin vaknade jag 5 på morgon och tänkte "kanske itne var så smart att äta så där mycket godis"... kl 9 gick vattnet och eftersom barnmorskan fortfarande inte visste åt vilket håll hon låg var det ju lika bra att åka upp så att inte navelsträngen fasnade... men det gick fortare 5h senare var hon ute....

Men att trycka ut dem gör ju inte sååå ont, det är ju 5-10 som känns :P Kejsarsnitt??? Nä ALDRIG!!! Men jag vill ha tvillingar, hmmm undrar hur det känns he he.... men håll med om att det verkligen känns som en stubbe, rivande bark och allt ;)

2007-02-10 @ 12:23:33
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Pia: Tack så mkt, gullig du är :)

Lisse: Nja 5-10 gick hur bra som helst hemma , det var sista timmen med krystvärkar och sånt som jag trodde att jag skulle(och ville) dö. Fast det gick så jäkla snabbt på slutet så det hjälpte väl inte till. Fast med äldsta dotterns förlossning så minns jag ej vad som var värst. gud det e typ tio år sen. shit!

2007-02-10 @ 22:38:34
URL: http://fannymaries.blogg.se
Postat av: Lisse

Jag vet, emil fyllde nyss 6 och jag får panik, var fasen har min lilla bäbis tagit vägen.... går ju hur fortsom helst... Han har redan bestämt sig för att han ska ha 4 barn, 2 av varje ska det vara ha ha

2007-02-11 @ 13:28:21
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Lisse: Tiden går..haha. sounds like an old hag ;) Oh well, Fanny blir ju tio nu, men är tack och lov väldigt ointresserad av kläder och smink (killar) än så länge. Så jag behöver inte oroa mig för att hon vill ha stringtrosor än. Hon vill mest ha mysbyxor. det är skönt när man hör hur en del tioåringar är. Bantar och sånt. Huh hemska tanke!

2007-02-11 @ 13:49:09
URL: http://fannymaries.blogg.se
Postat av: caroline

usch :/ låter inte bra.

2007-02-11 @ 15:20:32
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Postat av: Malin A

Det där verkar obehagligt. Du kan ju ringa sjukvårdsupplysningen iallafall och kolla med dem. Hoppas det snabbt blir bättre.

2007-02-11 @ 22:38:57
URL: http://www.malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: sara

Re Malin och caroline: Nä det känns inte så bra heller. Har googlat runt på mina symptom och då pekar det mot början av fibromyalgi. Men så illa ska det nog inte vara. Ska ta itu med det snart. Jag är lite envis av mig och vill gärna vänta ut allt. så några dagar till vill jag nog avvakta..stupid me , i know, haha.

2007-02-11 @ 23:23:12
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0