Horny..

Home alone.. Nu är lillan med sin pappa i Strängnäs, Fanny är hos sin pappa. Så jag är ensam hemma. Eller jag har ju marsvinet och en mycket kåt katt...haha. Hon löper igen, var jättelängesen nu, typisk marskatt som man brukar säga. Måste sterilisera pronto, men det är ju så dyrt. Sen stängde dom djurklinilken här också för ett tag sen. Fast nu ska den tydligen öppna igen som filial till Gävles då deras blev överfull när det drog igen i här.

Fick en liten promenad på stan i min ensamhet idag, hoppades på fynd på frälsningsarmen men där var det inget för mig idag. Blev lita andra essentiells som Dove deostick, Maybellinecremerouge och en ny pincett. Hittade även ett par svarta jeans som jag slog till på. Jättesnygga och kostade 199 kronor, det är ju gratis typ.

Men iallafall så är jag ensam nu och har det skönt. Imorgon blir det en helt ostörd sovmorgon då jag börjar klockan femton. Trevligt.

Oops ,J  blev visst en liten länk där till dig.... Hope you dont mind ; )

Kommentarer
Postat av: Lisse

Fan!!! jag som trodde jag skulle få läsa snusk här. Lååång näsa ha ha ha

2007-02-22 @ 09:21:31
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Lisse: Haha, nja nästa gång kanske... jag e ju inte pryd å det är inte omöjligt :)

2007-02-22 @ 23:58:52
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0