Im leaving!!

Big news. Ja iallafall för mig då : ) Jag SKA flytta. Den första maj går flyttlasset härifrån. Men jag ska inte lämna stan eller så. Men det är en fyra alldeles brevid Fannys skola. Jag är superglad, har väntat så länge på det här och att det skulle bli nån ledig lägenhet där.
Nu ska lillan få ett eget rum och jag slipper ha halva vardagsrummet ockuperat av hennes leksaker.
Jag hopppas nu bara att det är bra grannar. Och med bra så menar jag att dom inte håller på att klaga så fort man tappar en knappnål på golvet. Med två ungar hemma så blir det ju en del liv i luckan. Sen tycker jag om att spela musik på hög volym ibland också.

Men det blir nog bra tror jag. Jag tog lägenheten osedd. Bryr mig inte om hur det ser ut då jag iallafall vill måla och tapetsera efter mina egna val.
Det här känns som en nystart och jag tror och hoppas att det här ska bli vårat hem i många år framöver.

Nu brinner det förstås i huvet på mig om inredning och hur och vad jag ska ha vart. Ska slänga och rensa ut all gammal skit och sånt som bara ligger. Vägrar ta med mig onödigt skit. På det sättet så känns det ju väldigt renande att få göra den här flytten också.

Happa happy!!

Kommentarer
Postat av: Lisse

Det är alltid roligt att flytta och ja det där med utrensning av saker är så skönt när det väl är gjort. Kul att det gick som du ville :)

2007-02-20 @ 19:43:09
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Lisse: Ja jag är så glaaaad :)

2007-02-20 @ 21:41:29
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0