Perfekt!

58810-227
Jag har lite svårt för La`Redoute. Konstiga bilder och svårt att se hur kläderna ser ut. Nä det är ingen favorit alls. Men Den här fiiina toppen hittade jag där när jag fick katalogen (det var det enda som jag fastnade för i hela den klossen) Den är såååå Sara. Så den måste jag ju bara ha. Kärlek!
58810-228

Och som vanligt så gör inte Skopunkten mig besviken. Åh så fin den är. Precis lagom kilklack och allt. Kärlek även här.

Fan, det var aldelles för länge sen som jag shoppade second hand, Det är igentligen min stora passion. Kläder, väskor, prylar, möbler...you name it. Det ger absolut den starkaste fyndhjärtklappningen (som jag ju töntigt nog får..haha) Kommer aldrig dit liksom..trist. Kanske veckan efter den här..

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker att det är för många som underskattar skopunkten. Bara för att det är sjukt billigt måste det inte vara dålig kvalite eller fula skor! Riktigt fina de på bilden! :D

2007-02-12 @ 09:36:21
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: sara

Julia: Jag tycker skopunkten är toppen. Speciellt deras webbshop. Fint namn föresten , Julia heter min yngsta tjej :)

2007-02-12 @ 18:24:08
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0