Söndag

Ohoj! jäklar vad seg jag är, om jag vore ett godis så skulle jag vara kola. Åh hit med lite energi tack. Men energi föder energi så jag får väl ingen sån idag... Blä.
Ja vad har då hänt idag. Jo jag har ytstädat....haha. Man plockar bort det som man kan snubbla på dvs. Sen har min älskade vapendragare Jenny varit här och vi har tjötat inredning i soffan till kaffe och biskvier : ) Vääldigt trevligt. Så när vi pratat och skrattat klart   (inte Hihi! vi är mer sånna Höhö tjejer ) så gick hon hem.
Festade till det med strips i ugn och hamburgare utan bröd,jag orkade inte handla idag. Men det gick i det också och fanny tjöt förtjust när hon fick veta vad vi skulle ha, så det dög tydligen.
Nu tittar hon på Wildkids, ett slags robinsson för elvaåringar. Väldans populärt i dom åldrarna.

Godbaj!

Kommentarer
Postat av: TheLaDy

Haha, känner igen den där ytstädningen "P

2007-02-25 @ 19:08:53
URL: http://thelady.blogg.se
Postat av: sara

ThelaDy: haha, skönt att man inte är ensam :)

2007-02-25 @ 21:36:16
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0