Thats me in a nutshell...

Imorse ringde klockan kvart i sex som vanligt när jag ska jobba och iväg med barnen först. Hej och hå, upp och ut i snön. När jag väl slog ner arslet på jobbet klockan 07,30 och hällde upp en kopp kaffe så tittade mina goa arbetskamrater på mig och sa: Men Sara, du är ju ledig idag... Åhhh.... Jaha, va kul då. Tittat fel på schemat...typ.

Fast jag stannade faktiskt kvar på jobbet och jobbade till femton som jag planerat, Fick vara ledig imorgon istället sa bossen.

-Har du så lite att göra på din fritid att du jobbar då också... Ja ni kan ju tänka er alla leenden och pikar idag.. Oh well, den bjuder jag på.

Just another day in my life and in my messy/unorganized brain ; )

Kommentarer
Postat av: Lisse

Men fy!!!!! Måste ha känts svin tungt, men skönt att du fick vara ledig i morgon istället.... för att åka hem istället skulle bara vara för mycket. Shit 5.45...ATT du orkar.... tycker det är svinjobbigt att gå upp 7 jag.....

2007-02-13 @ 22:27:16
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Lisse: Man vänjer sig...typ :)

2007-02-14 @ 15:15:18
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0