Om mig.

Brukar du...

Titta på dig själv i spegeln: Ja, ibland känns det bättre än vissa dagar dock ;)
Gnälla: Sometimes
Skrika: Om du hoppar fram och skrämmer mig.
Sova: Älskar att sova
Ha ångest: Nix, det är inte min grej
Skada dig själv med flit: Klämma på plitor kan ju göra lite ont kanske..
Ta mediciner du inte borde ta: Nop
Vilja dö: Verkligen inte
Drömma mardrömmar: Händer
Drömma sexdrömmar: Ytterst sällan
Ta droger: Nikotin och koffein
Försöka vara annorlunda: Oh no!!
Klä dig i svart: Ofta
Gå till kyrkan: Sällan
Gå i skolan: No
Röka: Min last här i livet
Ha sex: Hm..ibland
Ljuga:Vita lögner kanske
Lita på folk: Jag är skeptiker
Hata: nej

Kommentarer
Postat av: Lisse

Woooo hoooo

Satt och zapade bland bloggar och så snubblade jag på dig.... Riktigt Nice, hoppas allt är superbra med dig. har inte hunnit läsa något här, men jag ska det nu iaf.

Sussie och jag (mfl) pratade om Estet fest för några månader sedan, men du vet ju hur det är med att lyckas hitta på alla. Men vipps så var du här.... är det ok omjag addar dig här....får säga till annars :)

2007-01-14 @ 21:15:56
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Nej men hej på dig. Va kul att "se" dig. Mja den här bloggen behöver du inte bry dig om att läsa, bara mitt extremt sunkiga utlopp för att bekräfta min egen existens. Du vet finns man på internet så är man nån..haha. Nä men du fattar, ingen energi lagd riktigt på det här ;) Men ska spana in din nu.. (blogg alltså) kraaam s

2007-01-17 @ 22:51:27
Postat av: Lisse

ja jag såg att du hade spanat in mig :P

Om du har MSN får du adda om du vill, helt upp till dig, kan ju vara kul.....

[email protected]

ok nej det ska inte stå efternamnet :P

2007-01-17 @ 23:19:50
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0