Om och om igen..

Imorse var det en bra morgon, kändes skönt att få åka till jobbet.. Har varit borta så mycket tycker jag sen jag började igen. Lillan har ju både varit förkyld och haft magsjuka. Så det är vid flera tillfällen som jag fått tagit ut vab. Men imorse, ny vecka, Måndag morgon kändes nice. Förmiddagen flöt fram väldigt smidigt, men sen efter tio så ringer det till jobbet från nioåringens skola. Hon mår illa. det var bara att gå in och säga till om vab igen och sticka och hämta henne. Sen har hon spytt och spytt hela dagen. Har gått typ tjugo minuter imellan varje gång. Sista gången var strax före åtta ikväll. Sen har hon sovit som en död. Så det var väl bra att det kom på dagen iallafall så hon (och jag) får sova inatt.

Jag planerade att titta på Cityakuten ikväll vid 21, men somnade som vanlig när jag la lillan vid 20 snåret. Vaknade igen fem över tio, nice.
Oh well. Skönt att sova jag var verkligen supertrött och är igentligen fortfarande.
Sleep well you cracy people

Kommentarer
Postat av: Mr whining

Tjena lena, du borde kan korrekturläsa lite innan du postar, egentligen stavas med e och crazy med z.
Peace out!

2007-01-30 @ 12:22:24
Postat av: Never happy man

Tjena lena, du borde kanske korrekturläsa lite innan du postar, egentligen stavas med e och crazy med z.
Peace out!

2007-01-30 @ 12:24:08
Postat av: sara

Mr whining och hans alter ego nednför: Så intressant! du vet shit happens, och själv tycker jag nog du borde skaffa dig lite bättre saker att fördriva tiden med än att vara petig här. You must have confused me whit someone who gives a fuck!

2007-01-30 @ 13:12:10
URL: http://fannymaries.blogg.se
Postat av: Lisse

Ha ha ha ha ha " You must have confused me whit someone who gives a fuck!" ha ha ha ha skit bra Sara

2007-01-31 @ 23:01:48
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

lisse: Nä men du vet gumman: ta ingen skit ; ) hehe

2007-02-02 @ 00:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0