Fingergympa.

Värmer upp mina fingrar på tangentbordet med en lista som jag hittade nånstans.

♣  Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Fyra fem stycken. Har nog nån som jag inte vet vad det är till också..
♣  Vilken svordom använder du mest?
Hela registret när jag blir förbannad, men till vardags så är det just nu "attans" som slinker ut oftast.
♣  Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tricky... Jag är ingen linslus till vardags. Men skulle gärna göra en svartvit serie fina foton hos en duktig fotograf.
♣  Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa till Hawaii för mig och hela min familj. Fast nu förutsatte jag att det var ganska mycket pengar iof. En mindre summa då blev det Grekland som jag älskar :)
♣  Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha.. oh yeas!!
♣  Äger du en bandtröja?
band och band... Har en Tomas Ledin som jag fick i samband med hans turne förra sommaren.
♣  Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Bergochdalbanan absolut.
♣  Tittade du på tecknat när du var liten?
När jag var liten så var det väl inte så mkt tecknat, men när dom visade Bamse (i barnprogram på tv 2) så var det ju givet att man tittade.
♣  Hur många syskon har du?
Två. Syster och bror båda äldre än mig.
♣  Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nä jag har ju redan i öronen, näsan och i naveln. Har inget i näsan nu dock . Men hålet är ju där om jag vill. Jag testar ibland så det inte växer igen. Tatueringar inga än... men det kommer.
♣  Vad har du för väder just nu?
Sol sol sol
♣  Vilken är din favoritfrukt?
passionsfrukt e gott.
♣  Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det var nog mamma som valde tror jag. Pappa ville Johanna tror jag, och mamma ville lisa. så då blev det sara.
♣  Gillar du senap?
Johnnys... mums
♣  Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Bra fråga... blev kallad för Pocahontas av bekanta förut för dom tyckte jag påminde om henne... men nä jag vet inte det jag
♣  Tycker du om att krama folk?
Ja inte vem som helst kanske, men min älskling och mina barn. Familj och goa vänner. ja ni fattar.

Kommentarer
Postat av: Lisse

Har samma lista men den innehåller 80 frågor, har du kapat den... alltså förkortat :-P

2007-07-26 @ 22:43:03
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0