All I want for christmas..

Snart är det jul och vi smyger in en liten klassiker redan nu. White Christmas...här i "The jingle cats" utgåva. Väldig
stämningsfull =)





Ok börjar min önskelista här och nu. Först ut är drömmen i leopard. I would die for it!!!
image393
Finns endast här.

Min andra önskan är pälsen som jag talade om en kväll hemma. Finns hos den där affären du vet i stan. Jag vill vill vill ha den. Har ingen bild tyvärr.
image394
Den påminner lite om den här, men den jag vill ha är brunare och kortare och hundra gånger snyggare. Sen är ärmarna också kortare. Det är sådana trekvartsärmar på den.


Kommer inte på nått mera just nu...

Mjau and merry pre christmas =)

image395

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: puh

Åh den var fin, pälsen, får hopppas att du får en sådan då

2007-11-20 @ 20:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0