Ca kvart över ett är klockan nu...

På natten då naturligtvis. Trött var ordet, men jag har hållt på i vardagsrummet och flyttat ut bokhyllor, tv-bänk...ja möblerna vi har där inne. Nu står allt fint uppradat i hallen. Varför...? Jo vi får nytt golv inlagt imorgon. Ekparkett ska läggas. Ska tydligen ta två dagar, så vi kan flytta tillbaka allt på fredag kväll igen. Sen är alla golven klara. Nya frächa golv i alla rum nu. Utom i badrummen. Men dom är ok. Sen slipper vi flytta runt allt hela tiden, nu går sista andetaget för hantverkare här hemma, skönt. Fast säger man det så blir det väl stambyte snart... man vet aldrig. Nu ska jag definitivt sova en stund. Går upp tidigt (ca 6) imorgon och tar tag i resten. Sen ska jag ju in till gävle vid lunch. Lite ändrade planer dock då Jenny fått jobb som vikarie på rusta och inte kan följa med. Och körkortslös som jag är så blir det till att ta bussen in då. Måste ha med mig lillan också då mamma kommer åka bort vid ett . Då hinner jag inte hem eftersom jag tar bussen. Sen kan vi ju inte vara hemma imorgon fram till fyra heller då golvläggaren är här fram tills dess. Så det verkar som om jag behöver min sömn nu. Kommer vara som en urvriden skurtrasa imorgon kväll... jag vet det redan nu. Och sen på Fredag då jag också är ledig så måste vi iväg igen då golvläggaren kommer då också... Det var dom lediga dagarna det.. Vilsamt, inte speciellt.

nattinatt

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0