Discodags!!

Eftersom våran helgtripp till stränkan blev inställd pga sjukdom så kunde Fanny gå det årliga discot som sexorna ordnar för mellanstadiet. Vi andra får dock inte gå på disco utan snällt stanna hemma och roa lillan. Hon är febrig och väldigt gnällig. Man ska mest bara bära runt henne hela tiden och hon vet inte riktigt vad hon vill, allt är bara tråkigt. Ska göra iordning dip och chips till idol om en timme. Och det börjar bli dags för en kopp kaffe känns det som.
jag har börjat inventera mina julklappar, framförallt till lovern. Har en hel del ideer som jag inte kan tala om här för jag vet att han läser det här. Frågan är bara hur man ska finaciera allt... Men kul är det. Han fyller ju år så lägligt en vecka före julafton också så planerna lutar ju även åt det hållet. Till Fanny vet jag redan att det blir dansmattan till hennes ps2. Och sen ska jag väl hitta på nått mera också. Lillan ska få ett trumsett i modell mindre. Hon gillar ju att banka på saker så det kan nog bli skoj.
Sen är det ju svärföräldrarna, men det tar jag senare. Och sen brukar jag och Jenny byta nån liten grej. Sen är det inga fler. Vi har slutat byta inom familjen för några år sen vilket är väldigt skönt för plånboken.

image391



bye bye

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

åååhhh kolla, där är de där ögonfransarna igen :-D

2007-11-16 @ 21:51:35
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0