Fredag.

Idag var det en väldigt lugn och skön dag på jobbet. Igentligen inte mindre jobb än vanligt men ett skönt tempo liksom. Ikväll har jag lagat fläskfile´och friterat pommesfrites. Ack så enkelt, men riktigt gott. Nu är det idol om en stund. Håller på i tvättstugan så jag ska ta och ta itu med den innan det börjar.
image383

Jag har nu fått hela mitt stratpaket från Mary Kay. Det kliar i fingrarna att starta nu. Jag tycker det ska bli så kul!! Jag är lite gladare och dagarna är lite roligare och jag sover lite bättre och jag känner mig mycket piggare sen jag bestämde mig angående det här. Jag säger det igen: kul kul kul!! Och äntligen, nått som jag brinner för =) Det känns som världen har öppnat sig för mig...det är en fantastisk känsla...

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0