Golvet är klart.

Och det blev en fantastiskt stor skillnad. Hur frächt som helst. Sen fick vi ju vita lister där det förut var bruna och det gjorde det ännu finare =) Nu ska bara alla saker in tillbaka igen. Jag har så ont i mina armar efter allt bärandes, men nu är det ju på sluttampen äntligen.
Fredag kväll igen och Fanny har åkt på party hos sin kusin som fyller 10 imorgon. Sen hämtar hennes pappa henne där och hon spenderar nästa vecka hos honom som vanligt.

Hade ont i lederna och halsen imorse när jag vaknade... Hej förkylning. Har känt den ett par dagar nu, men imorse så förstod jag på riktigt vad som komma skall. Vill inte !!

Nu ska jag fortsätta att bära möbler en stund.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0