Its been a while..

Jag har inte haft lust helt enkelt sen har våran dator haft besök av ett virus. Så därför var det ett tag sen jag skrev. Nyss hemmkommen efter en fruktansvärd dag på jobbet!! Årets värsta och jag går omkring och är småarg känner jag. Ibland blir jag bara så trött...

Nu ska jag sätta mig och försöka skriva en uppgift som utdelats av chefen på jobbet. Tre punkter som ska förbättras. Vi var ju igentligen en grupp på tre, men jag jobbar så sällan med dom andra och idag fick vi skit från chefen om att det inte är klart så jag skriver väl ihop skiten själv...hur nu det ska gå till. Oh well...

Om ni vill ha ett julklappstips som är helt gratis så gå in på den här sidan: Harges.
Det är en shop som saluför väskor och plånböcker i skinn. På sidan kan ni se en ruta där det står tipsa oss och få en plånbok i skinn. Klicka där och då kan du lämna tio mailadresser till vänner och bekanta. Gör du det så skickar dom helt gratis en pluska i svart rött eller brunt skinn. Värde på den är 495 tror jag. Och jag lovar det funkar för jag är själv nu ägare av en jättefin röd alldelles ny plånbok. Perfekt julklapp om man är fattig =)

image397

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0