Ja jag ska gå och lägga mig strax...

Men ÄNTLIGEN efter alla dessa år så har jag hittat den!! Låten jag och Jenny lyssnade på om och om igen en väldigt blåsig natt på Capri för ca 7 år sen. Jag var och hälsade på henne en vecka i Italien för hon jobbade där hos en familj som barnflicka. Dom var ganska välbärgade och hade sitt sommarhus på Capri och Jenny och jag var där och skulle andra dagen ta båten hem till neapel igen... Och naturligtvis så missade vi den. Så det blev en natt till på Capri. Det blåste storm den natten fast det var ju varmt ändå. Jag har nog aldrig mer skrattat så mycket som jag gjorde den där natten... och hela veckan förövrigt. Den var helt galen och jag låg mest dubbelvikt av skratt för jämnan. Men den där natten glömmer jag aldrig... den är våran gumman ♥. Där satt vi och drack vin och lyssnade på blåsten från havet ute på deras veranda. Och då lyssnade vi på ett band med en Italiensk sångare. Hans namn som jag inte vetat förrän nu är Gigi D'Alessio. Och låten vi lyssnade på var den här som jag nu hittat efter evigt sökande på youtube och internet i flera år. Vi spolade tillbaka bandet om och om igen...
Blundar jag kan jag känna den ljumma luften och doften från havet. Höra hur det blåste och färdas tillbaka till en av mina underbaraste nätter någonsin.. Love u sweatheart. Vi åker tillbaka eller hur =)

Gigi D'Alessio- Insieme A Lei



Ragazza meee...

Puss och godnatt
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0