Japp som en urvriden skurtrasa...

Precis som jag sa. Shit va trött jag är. Tänker lite på vad det ska bli för mat idag...men jag har verkligen ingen lust att göra nån. Jag vill bara sova. Blir förhoppningsvis en tidig kväll för oss alla. Lovern har varit på jobb i kalmar idag och är väl också rätt mör när han kommer hem.
Här ser ut som jerusalemsförstöring. Bokhyllor i hallen och en stor tv-bänk också. Julia sitter i en fotölj som även den står där och tittar på tv. Det är trångt stökigt och grymt enerverande. Halva golvet i vardagsrummet är lagt och det blir onekligen frächt. Både att se på och att gå på. Imorgon kommer golvläggaren och lägger klart det och sätter upp nya lister. Valde vita, tror det blir bäst så. sen får man ställa tillbaka allt igen och städa resterande delar av lägenheten som även dom är i en enda röra.

Roberto Cavalli kollektionen inatt på hm.se. Jag är så trött orkar nog inte det tror jag. Men jag är ju väldans förtjust i kollektionen så det vore kul att ha nått av det. Men som sagt...för trött.

Säger som nån sångerska sjöng en gång - Sick and tired of always being sick and tired.... Fast jag är nog inge sjuk, bara trött.
Trött på att vara trött.

ciao
♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0