Long time no see..

Jag har inte orkat blogga nu på ett par dagar. Förkylningen har greppet om mig och inspirationen är låg. Avbokade tjejträffen som jag skulle på i lördags. Fanns inga krafter kvar och hur mycket jag än ville träffa brudarna så gick det inte. Blev en lugn och mysig lördags kväll hemma med lovern och lillan istället. Idag är jag ledig och har gått omkring i morgonrock hela dagen. Ska in och väcka lillan nu och sen måste vi bege oss ut till apoteket och köpa panodil då dom är slut. Lovern har blivit förkyld igen. Tredje gången nu på mindre än en månad. Det tar bara om och om. Han har väl inget immunförsvar kvar längre. Nu var det nog jag som smittade honom. trist... ikväll ska jag boosta mig med panodil och cockilliana..(stavningen??) ja hostmedicinen alltså. Ska in till gävle på min första utbildning inom Mary Kay. Det ska bli otroligt kul och få träffa alla andra. Jag ska få åka med en tjej ifrån sandviken som också är konsult. Gulligt av henne =) Vädret ute är inte det roligaste. Blåser och snöar åt alla håll samtidigt, så jag har ingen lust alls att cykla till apoteket, men vad gör man inte för kärleken.

På fredag åker hela familjen till strängnäs och hälsar på svärföräldrarna. Det är alltid jättetrevligt och mysigt. Kul att Fanny är hemma då och kan följa med. Hon tycker det är jättekul att åka dit hon också. Mysigt att få åka bort en sväng. Ska passa på att gratulera loverns mamma som fyller år den tjugonde.

image387 Har tittat på den här tomtedräkten åt lillan. Hur sött vore inte det på dagis luciatåg. Att få henne att ha glitter i håret tror jag är omöjligt, så tärna eller lucia är uteslutet. Men mössa har hon gärna på sig så en liten tomtenissa passar henne perfekt. Hon får vara tärna eller lucia nästa år när hon blivit lite större.

Byebye
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

Cockillana ha ha ha...cock i lana ha ha ha, nej det stavas inte så, men det är en grym hostmedicin, man ska ta 5 ml...jag, jag tar 15ml :-P wooo hoooo morfin, here i come.... men ärligt, det är det ända som gäller.... njut av flaskan nu

2007-11-12 @ 19:19:53
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0