Lördag med mys och fest.

Myser runt här hemma i myskläder. Ska till och städa lite och laga lite lunch. Fanny har cyklat till sin kusin. Och sen ska hon sova hos mormor inatt. Det är dags för lillan att sova om en stund. Ikväll  är det tjejfest som sagt och jag sitter och funderar på skor. What to wear?? Dilemma minsann. Kläderna har jag koll på men skorna är det värre med, det är ju som sagt snö ute. Fast den kommer att smälta bort här nu eftersom det är plusgrader ute. Lite synd, det är bra mysigt med snö nu tycker jag.

Får väl se om det blir utgång ikväll, jag är sugen på Bilagan. Karaoke vet ni =) Där var jag och min vapendragare Jenny stammissar för några år sen, men nu var det länge sen jag satte min fot där. Men där kan man verkligen inte ha tråkigt, helt omöjligt.

Älsklingen är fortfarande sjuk stackaren. Hostar nog lungorna ur sig snart som det låter. Feber och elände också. Stackaren...love him.

Har inget och skriva känner jag...hm. Ointressant inlägg liksom, men jag kände för att knappra lite med tangenterna.

Igentligen är det enda som snurrar i mitt huvud just nu, Mary Kay Mary Kay Mary Kay... Cant wait =)

image384

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

kolla bilden...tänk att få åka skoter...ååååhhhh

2007-11-04 @ 11:40:49
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: Anonym

Lisse: ja visst är den härlig. Vinter när det är som bäst =)

2007-11-04 @ 14:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0