Med en enkel tulipan på bemärkelsedan...

happy birthday
Personalized Glitter Graphics

Världens bästa heidi fyller år idag. Hipp hipp hurra för henne. Tack för att du finns och förgyller mina dagar på jobbet.
På lördag ska jag till henne på tjejmiddag. Det ska bli så kul. Så om ni ser på bilden så är den inspirerad av både dansande bruttor och discokula...!! Det är väl vi det. Och så slängde jag in lite halloween tema med. För det är ju den tiden nu och jag vet att Heidi gillar halloween pynt.
Igår kom det två av Fannys kompisar hit och ringde på dörren och sa "bus eller godis", Hade helt missat att det var halloween igår och hade inget godis hemma tyvärr. Så my boyfriend som öppnade dörren sa...bus, vi har tyvärr inget godis. -Ok sa dom med tunn röst. Sötnosar tänkte jag. Men idag när vi kom ut i trappen så såg vi toapapper över hela vagnen som var utanför dörren. Vad har hänt här sa sambon. -Ja du sa ju bus, sa jag. Trodde ju inte dom skulle göra något... Sötnosarna =)

Återigen Grattis H på din dag. Ses på lördag =)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack Sara =O)) vi ses i morgon, jag hör av mej om hämtningen under morgondagen Tina hämtar Linda å dej så d blir så bra så =O) shake that as!

2007-11-02 @ 19:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0