Också var det måndag igen.

Skönt tycker jag. Jag tycker det är roligt att jobba och hemma blir jag lätt rastlös. Jag vet att det är för att jag vill sätta igång med hudvården nu. Men än fattas några delar och fattig som man varit så har jag inte kunnat ordna det än. Det är inget speciellt igentligen. Lite tvättlappar, bommull och en vaxduk bla. Men nu ska jag ordna det snart och sen kör jag igång gång med hudvårdsklasser två ggr i veckan. Det blir ca fyra timmar i veckan det. Inte så mycket kanske, men jag börjar i liten skala.
Lillan har varit hos mormor idag när vi jobbat, hon är inte pigg nog för dagis just nu. Hostar och är grinig som aldrig förr. Inte kul. Jag gjorde plättar med sylt här hemma idag till tjejerna för jag ville göra nått som lillan gillar och verkligen äter. Hon har ju inte precis glupat i sig mat dom senaste dagarna. Hon åt tre stycken i rask följd! Det är som om jag skulle äta tre pankakor och då vet jag ju hur mätt jag blir av det =) Hon drack lite mjölk till och var sen mätt och belåten. Tackematen säger hon då...

bye bye

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0