Oh god im so tired!!

Idag har jag verkligen varit så supertrött. Är det fortfarande också. Längtar tills barnen lagt sig så jag får kasta mig i säng. Har verkligen ingen lust att laga mat. Ska försöka övertala älsklingen till att hämta hem en familjepizza till oss alla istället. Så här trött som jag är idag var det länge sen jag var. Har så svårt att hålla upp ögonen liksom. Det svider i dom och dom är som bly.

I mitten på december så ska jag följa med lovern på julfest på hans jobb. Ska passa på att sova på hotell och bara njuta tillsammans. So nice. Längtar. Iallafall så är nu dilemmat stort på vad jag ska klä mig i då.... skitsvårt ju.
Jag skulle vilja ha den här klänningen som Jessica Simson har på sig här. Det skulle vara guld!! =) Kanske leta efter nått liknande. Den är helt i stil med vad jag gillar.

image386

Fast nu när jag tittar så är det nog en kjol och topp... Ja jag gillar det iallafall =)

Bye bye
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0