Onsdag 21/11.

Trött jag är. Har inte sovit nå vidare på ett tag och det beror inte på mig kan jag säga. Sjuklingar som lever om nätterna igenom har hållit även mig vaken. inatt gick det så långt så jag fick fövisa lovern till en madrass i vardagsrummet då han och lillan bara väckte varandra nätterna igenom med grin och hostningar. Så då fick vi alla sova nästan hela natten igenom. Man funkar ju inte om man inte får sova som folk. Och lovern skulle på resa med jobbet idag och behövde ju verkligen vara utvilad. Lillan är som en vandrande grinlisa. Ingenting är kul eller bra. hennes tålamod är rekordlågt och hon vill mestallt eller ingenting. Hon har varit hos min mamma i tre dagar nu när jag jobbat, men nu är jag ledig i två dagar och vi ska passa på att vila ordentligt. Fanny var hemma idag hon också från skolan. Hon börjar nog dra på sig något hon med. Hade huvudvärk igår och hostar och rosslar hon med. Men ikväll är hon pigg annars så imorgon får hon gå till skolan.

Igår blev jag överaskad kan jag lova =) Lovern kom hem från jobbet med ett stort paket och sa att det var till lillan. han envisades med att jag skulle hjälpa henne att öppna det. Och inte var det till henne eller, det var till mig!! Min päls =))
Så fin och mjuk, jag ser oss ha många fina stunder tillsammans igenom åren för det är inte nån trendgrej som jag kommer att tröttna på i första taget. Den är ju kortare än midjekort så det är väl inget man går till jobbet i kanske, men möjligheterna för mig och min nya lurviga vän är oändliga. Tack älskling, Den är underbar!! I love u ♥

image396
Lovely i know =)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja den är helt fantastiskt underbar =O) vilken kille du har som överaskar dej så.
kram H

2007-11-21 @ 19:49:58
Postat av: Linda

Men gud så underbart snygg!!! Tänk att få äga en sån... och de korta ärmarna skulle kunna kombineras perfekt med ett par svart, långa skinnhandskar! supersnyggt! Du måste bara visa dig med den på så vi får se hur fin du blir i den!

2007-12-03 @ 14:20:51
Postat av: sara

Re. heidi. =)
re. linda. tack, ja jag är jätteglad för den. och visst kan jag väl ordna ett kort =)

2007-12-03 @ 23:02:50
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0