Vinternatt.

Tänk vilken vinter vi fått, underbart tycker jag =)
Imorgon blir jag hemma med julia då hon har feber och känns som en kamin. Hade hoppats att jag inte skulle behöva vara hemma nånting nu före jul, men imorgon kunde inte mamma vara barnvakt så jag får vara hemma.
Vi hade planer på en strängnärresa imorgon kväll och över helgen, men om lillan är såhär imorgon också så stannar vi hemma. Ja iallafall jag och barnen. Lovern kan ju åka ändå, han hade ju planerat fotbollskväll på lördag med en polare så det vore ju synd att strunta i det. Vi andra kan ju åka en annan gång.

Hej Annikki ska jag säga också, jag vet ju att jag har en ny läsare, trevligt trevligt =)

Vi hade planerat lite gosigos på soffan här ikväll jag och lovern. Men lillan vaknade hela tiden och tillslut fick vi enas om att en "raincheck" på det hela var lika bra. Ibland blir det inte som man tänkt sig... ; )

Och kattematen var slut när jag kom hem idag och mysan var så hungrig. Var på väg att klä på mig och gå ner på macken vid halv tolv men det slutade med att jag tinade två varmkorvar åt henne. Skar i småbitar och serverade. Men att ha världens kräsnaste katt är inte så kul. Hon rynkade på nosen den busan. Sen gick hon iväg. Men efter en stund förstod hon att det här var det som stod på dagens meny och åt motvilligt upp. Så nu är hon mätt och belåten och jag slapp gå ut i natten för att köpa mat åt katten....ett rim minsann =)

image390

Gammal bild... Men den svarta filuren i mitten är den kräsna katten som gärna vill vara med överallt.

Good night

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Puh

Vilken söt tjej!

2007-11-16 @ 18:41:09
Postat av: sara

Re puh: Tack =) Ja hon är en gobit.

2007-11-17 @ 01:27:51
Postat av: puh

menade inte henne, dig!

2007-11-20 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0