1 Oktober 2007

Tänk att det redan är oktober... time flyes...
Har varit dålig på mina uppdateringar. Får göra en lite sammanfattning.

I lördags så jobbade jag till klockan tre. Åkte hem och sov en stund (ensam hemma). Sen gjorde jag mig redo för en kväll på stan. Vilket dilemma det blev med kläderna.. höll på att gå i småbitar här hemma över att jag verkligen inte hade något alls att ta på mig på överkroppen. Svarta satinbyxor som jag köpt på gina Tricot blev det på nederdelen. Hade dom lite uppvikta så mina snygga skor skulle komma till sin rätt =) Som överdel slutade det med att jag tog en svart underklänning och klippte av den. Klippte bort halva ryggen ända ner till svanken. Man tager vad man haver sa Kajsa varg...hehe. Det blev rätt bra faktiskt. Det är fantastiskt vad man kan uträtta under panik och press. Klipp och ritch så bidde det en partytopp..

Sen var vi då ner på staden och drack oss alldeles för berusade. Jag har en minnesbild av hur jag dansar så svetten lackar och sjunger i högan sky "liiiiving on a prayeeeer" och hade det så fantastiskt kul, för att i nästa minut svepa en tequila som om det vore vatten...(och jag haaaaatar sprit igentligen...hm)

Hipp som happ så var det roliga slut och en jättefull sara vill bara hem. Fast då hade ju krogen stängt och dom andra ville ha sig en pizza. Jag satt och blundade vid bordet för jag var så jäkla trött. Men så tittade jag upp och där utanför står en taxi....tom! Jag rusar ut utan att säga hej då och kastar mig i i taxin...hemåt. Jag har aldrig sett en vackrare port i hela mitt liv än min den natten.

Och så var det då dagen efter då jag skulle börja jobba klockan femton. Jag var så helvetiskt dålig så det är ett under att jag tog mig dit i tid. Huvet dunkade kroppen var konstig...seg i obalans. Jag var illamående. Nä fy då ... Synden straffar sig själv.
Fast det var ju bra att jag jobbade ändå för efter nån timme på jobbet då jag druckit (tvingat i mig) kaffe vatten panodil och ätit sex delikatessbröd utan nått på så började jag känna mig lite mera som en människa och sen när klockan var runt arton så kände jag mig helt ok.

Dagens läxa är följande. 1: Blanda inte. 2: Gå aldrig ut när du ska jobba dagen efter ... även fast det är eftermiddagsjobb. Och om du absolut måste gå ut så ta det väldigt lugnt.
Och 3: Se till så det finns värktabletter hemma dagen innan du ska supa skallen av dig.

Tre väldans enkla regler till lilla mig =)

Byebye

Kommentarer
Postat av: Heidi

Mäh! hur gör vi på julfesten då?

2007-10-02 @ 11:37:48
Postat av: sara

Hm... Ja det får väl bli en favorit i repris då... hehe. ingen tequila dock.. =)

2007-10-02 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0