23,38 pip...eller..

22,38 kan man ju säga att den är. Dags att ställa tillbaka klockan en timme. Det innebär med dagens tid att jag inte börjar förrän klockan halv nio imorgon...Sweet. Fast om nån dag är man ju omställd och då märker man ingen skillnad.
Ska hoppa i säng nu, men jag håller på med ett projekt i hallen som jag ska fixa lite med först. Ni får se sen vad det är.

Har suttit och kollat runt efter en snygg och ledig dräkt (kavaj och kjol). Ska man representera Mary kay så är man så illa piskad att ha det på sig. Dresscode vet ni. Men alla jag hittar är så tråkiga och fula och väldigt mycket inte sara liksom. Det blir för stelt helt enkelt.. Jag är ingen kostymtjej alls. Tycker inte att det är snyggt och jag känner mig inlåst.
Vi får väl se vad jag kan hitta på. En sak är då säker.. Jag har inget sånt i min garderob alls just nu... Ja det är sant. Jag som sparar på allt. Men jag har väl aldrig ansett att jag behöver nått sånt strikt och ointressant hängandes..

image381
Den här hittade jag på HM´s outlet. Den är rätt kort men riktigt figursydd. Jag gillar rosetterna på fickorna som tar bort lite av kontorskänslan.
image382 Tillsammans med en pennkjol med hög midja så skulle det eventuellt kunna funka. Lite fina färger under i form av ett linne i bomull... orange...blått...beige...rött. Linnen i olika färger har jag....många.  Ja maybe maybe.
Skjorta under...never!

Också ett par foppatofflor till...hehe. Närå, inte fullt så casuall.

Nightey night
♥♥♥ S

Kommentarer
Postat av: Lisse

faaan vad bra att du påminde mig om tiden, hade glömt bort det

2007-10-28 @ 12:18:21
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0