Det gick ju inte att gå och lägga sig då...

Klockan var ca halv tolv och vi hade tittat klart på en film. Sitter och drar mig i soffan och ska gå och lägga mig tänkte jag. Då sätter älsklingen i en film. Jag hör redan på dom första tonerna vad det är han satt in... -Men det här är ju Top Gun!! Kan ju inte gå och lägga mig då. Så där blev jag sittande och såg klart hela. Har inte sett den på väldigt många år, men den var lika bra än. Värsta kultrullen för en tjej i min ålder.




Or how about this.... yummie =) Sweeet on the eyes...oh yes!!




Åttiotalet måste man ju bara älska =)

Kommentarer
Postat av: Lisse

japp top gun är bäst...gryma klipp.... bäst är när han i går byxor goes woooo och sen det andra när han skriker :-P

2007-09-28 @ 19:11:28
URL: http://msme77.blogg.se
Postat av: sara

Lisse: Oh yes! Och Tom cruise är ju bara för läcker i den här filmen...

2007-09-29 @ 15:20:34
Postat av: Lisse

jag sa grå byxor.... vem han nu är...ja eller jag skrev går.... men har man snabba fingrar blir det fel :-P

2007-10-06 @ 22:05:34
URL: http://msme77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0