Men skjut mig...

vad trött jag är. Oj oj hur ska jag orka tvätta ikväll. Men jag måste det är inget mer med det. Lillan är också jättetrött och har legat aldelles stilla i soffan och kollat på film sen vi kom hem från jobb och dagis. Blir en mkt tidig kväll om det fortsätter såhär. Ska plocka ihop tvätt nu och sen börja med maten. Panerad torskfile´ tror jag.

Både jag och älsklingen är "Buzzadorer". Och idag fick vi hem en hel låda med olika ostar. Så vi får väl ha lite ostprovning ikväll =)

Buzzador är en kul grej där du anmäler dig till kampanjer och får hem olika produkter att testa och dela ut. Alldeles gratis och du behöver bara raportera tillbaka inom ett visst datum. Thats it =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0