Natten sänker sig ner över vår lilla stad...

Hunnit med en del idag iallfall. Påbörjat att städa i fannys rum och rensat ur ordentligt i hennes garderob. Välbehövligt. Ska väl städa klart resten imorgon. Det är faktiskt lillan som stökat till därinne sen sist då Fanny och jag städade. Så därför tycker jag inte Fanny ska behöva röja efter sin lillasyster. Och rensa garderoben det kan ju inte Fanny klara själv, det måste vara jag som gör det.
Jag och älsklingen och lillan var till Valbo Köpcentrum idag. Köpte lite smink till Fannys faster som fyller tolv imorgon. Åt wok på serveringen där. Strosade runt och hade det skönt. Sen var vi även in till IKEA och köpte bokhyllan i serien som vi har i vardagsrummet. Det blev jättefint men vi måste nog köpa en till bokhylla märkte vi då vi inte får plats med allt. Och som det är just nu så kan vi inte ha nått på dom lägsta hyllorna för lillan är en riktig vandal och river ut allt hon får tag i.
Serien vi köper av på IKEA är en serie som heter Markör. Just dom delarna som vi har finns inte på deras hemsida så jag kan inte visa bild. Men dom är rustika mörktbetsade trämöbler. Jättefina. Nu har vi vitrinskåp tv-bänk och bokhylla i den serien. Men som sagt så blir det nog en till bokhylla så småningom =)
Sen ska vi försöka komma på nån bra lösning till dvdfilmerna... men än har vi inte hittat det som vi vill ha. Man får ta små steg så blir det nog klart nån gång i framtiden.

Hittade en bild på vitrinskåpet här men vårat är inte alls så här ljust i färgen utan väldigt mörkbrunt betsat...ja mycket möööörkare . Fattar ni ; ) Hehe...

image342

Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0