Sista april

Tänk att det är Maj imorgon... det är nästan för bra för att vara sant. Idag jobbade jag till klockan ett. Mötte sen upp älsklingen på stan och åt lunch. Han hade kortdag idag så då passade vi på. Fick nått shoppingryck och handlade två par byxor på rea till mig. Ett par naturvita jeans och ett par beiga chinos...Yippie!! Betalade 99 kronor för båda tillsammans... Det är billigt det! Sen köpte jag en skitsnygg keps till lovern. Han hävdar att han inte passar i keps, men han var skitsnygg i den. Och han har haft den sen vi kom hem och ute sen dess så jag tror nog att han också gillade den trots allt. Sen var vi in på Kappahl och kollade hur det såg ut. Nyöppnat är det ju och jag har inte varit där tidigare. Köpte lite kläder till julia. Fanny har redan fått så mycket kläder den här månaden så hon fick inget idag. Nu har vi varit och handlat och ska inviga grillsäsongen ute på balkongen våran. Jag städade och gjorde iordning den igår så nu är det jättemysigt där ute.

Potatisgratängen står i ugnen och nu ska jag göra salladen. Ha en bra sista april.

Kram S
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ed hardy swimwear

Tänk att det är Maj imorgon... det är nästan för bra för att vara sant. Idag jobbade jag till klockan ett. Mötte sen upp älsklingen på stan och åt lunch.

Postat av: tiffany jewellery on sale

Idag hade vi en special dag, precis som alla andra tisdagar. Vi hade språkdag och fick först lyssna på en föreläsning om Peru och sedan fick vi kolla på en riktigt dålig film på spanska.

2010-07-19 @ 11:22:09
URL: http://www.tf-mart.com
Postat av: thomas sabo ketten

Men nu ska jag följa dig igen, du var ju en av mina favoritbloggare :) hihi. Kram!

2010-07-19 @ 11:22:49
URL: http://www.thomassabosales.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0