det var ju det här med bloggen...

Jag har en förmåga att tröttna på den i perioder. Så därför så har det nu varit en torrperiod igen.
Annars så är väl livet mer eller mindre som det brukar. Eller igentligen inte för jag och lovern har nu varit helt barnfria i snart en vecka. Vi är verkligen slappa nu och ligger i soffan hela kvällarna och tittar på OS. Idag var vi nere på stan och köpte pizza halv åtta på kvällen och kom på att vi inte glidit runt på det viset på väldigt länge. Det blir som ett uppvaknande när man förstår och minns hur det var innan vi hade barn. Är det såhär det är att vara bara sambos liksom. Inte för att vi vill ha det såhär jämt, men en vecka vår sommar och höst vore skönt =O)

Jag är inne i ett second hand spinn nu också. Känner att min höst kommer att domineras av sådana inköp. Det är sååå mycket roligare ju. Hittade en skitfin patinerad läderväska på frällan för nån dag sen. Och en råcool rutig skjorta. Det gemensamma priset blev trettiokronor. Sen gick jag över vägen och in på Ånyomagasinet och gick upp i brygga över mitt nästa fynd. Det kan nog vara sensommarens och höstens gemensamma storslam. Ett par cowboyboots!!! Jaha tänker du då, men jag ska säga dig att det är inte det lättaste att hitta när det inte är direkt trendigt med det just nu. Men jag kom på det i början på sommaren att i höst så ska jag ha ett par riktiga boots. Och nu har jag det =O) 50 kronor betalade jag för dom. 

Sen är det så att Fanny ska börja på ridskola om en vecka och behövde ha sko med klack eller stövel med klack enligt skolans instruktioner. Så jag tog mitt rosa paraply och cyklade ner i regnet idag till Pingstkyrkans secondhand som har öppet torsdagar och lördagar för att se om jag inte kunde hitta ett par riktiga ridstövlar där till henne. Tänker inte köpa nytt när man inte vet om hon kommer fortsätta efter första terminen.
Och visst fans det sånna där. Både i hennes strlk 33 och i strlk 34. Jag tog 34'an och tänker lägga i en sula så hon inte växer ur dom på en gång. pris 25 kronor. Som hittat och nästan gratis ju =O)

En snygg höst jacka till moi bidde det också och en träningsoverall jacka i svart beige och vitt. Och lite annat smått och gott. Jag var så nöjd när jag cyklade hem med mina fynd så jag tittade inte så noga upp under mitt rosa paraply och lyckade att i UPPFÖRSBACKE cykla rakt in i en skylt!!! På riktigt, jäklar vad förvånad jag blev där jag låg på marken helt blöt med kassar och cykelkorg överallt. Tur så var ingen bil eller någon i närheten och kunde se min vackra vurpa så jag han knappt landa innan jag stod upp igen och tittade åt höger och vänster.
Skrattade gott åt mig själv efteråt och gör faktiskt det nu också, gud så dum jag kände mig ... haha.
 
Provhyttsbild på pingstkyrkan.


Håhå Jaja.. så det kan gå.
Ciao bellas
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Du är ju jättekul tjejen ;) å snygg äru också =O)

2008-08-15 @ 18:20:23
Postat av: sara

Heidi:

Tack du =O) Right back at you babe!

2008-08-16 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0