going back to my roots

En blick i spegeln idag sa mig att detta går inte längre. Ljusa slingor i håret = ful utväxt på åtta cm. Lika säkert som vitsippor om våren så kommer det då blonda slingor i mitt hår. Det är något som jag längar efter och gläds åt varje vår. Blir en eller två omslingningar under sommarperioden för att få bort utväxten. Men sen på hösten då åker brunfärgen i igen och jag återgår till mitt naturliga tillstånd. Och då är det skönt.
Slingorna denna sommar har vållat mig extra lycka då jag tyckte att dom blev så himla bra iår, så det är med en viss sorg i hjärtat som jag nu sitter med hårfärg i håret igen. Men jag hade ju inga planer på att slinga det igen och utväxten var verkligen horribel nu.

Egentligen så är jag aldeles för trött för att pyssla med sånt här nu, men håret var så fult så jag stod inte ut en dag till. Hoppas nu bara detta blir bra också. Ny hårfärg som jag till råga på allt köpte fel... Men den är brun iallafall. Och det är en riktigt färg för att täcka över slingorna och framförallt dom där "naturligt blekta" enstaka hårstråna som envisas att synas väldigt tydligt när mitt hår är brunt..Hata dom.

Sedär ett helt inlägg om mitt hår

Föresten så är det ju så att brunetter är sjukt mycket snyggare än blondiner och att det där om att blondes have more fun... Ja låt dom få tro det då ;O)





♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jasså är d dax att färga över slingorna ?

jag ska färga mitt också är d tänkt =O) man ska orka oxå.

kram// H

2008-08-27 @ 18:39:35
Postat av: jenka

Haha! Ja låt dom tro det;)

2008-08-27 @ 21:37:06
URL: http://jenkasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0