Swinging sunday

Ciao bellas!
Nä det blev ingen utgång igår, och lika bra det kände jag imorse och tyckte att det var ganska skönt att inte vara bakis =O)
Nu har jag varit hos syrran och kollat på en massa kläder till Fanny. plockade ihop en ikea kasse med kläder och skor som hon ska få kolla närmare på.
Snart är det jobb för mig, börjar klockan fyra. Men förhoppningarna ligger på att den kommer flyta lika bra som gårkvällen. Då det gick som en dans.
Idag kommer då lillsessan hem igen. Myyyys tycker mamma. En vecka är länge utan henne, men det har gått bra eftersom lovern också varit hemma.



Bye for now.
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja dte är väl det man räds.... jag har dock haft gikt en gång tidigare. Jag går på en behandlig mot mina cystor i magen och den medicinen jag tar kan ha dessa symptom i biverkningar...

2008-08-17 @ 14:30:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Lisse

Kolla soffan hahaha...

2008-08-17 @ 22:11:15
URL: http://msme77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0