det är natt..

Jag är rätt trött just nu. Ska upp och jobba imorgon igen. Så jag skulle sova nu igentligen. Men jag har sån jäkla magkatarr igen. Den hade nästan försvunnit trodde jag. Men ikväll blossade det upp igen. Det svider i magen så jag blir galen. Kommer ända inte kunna sova så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Gud vilket meningslöst inlägg igentligen. Nu ska jag måla naglarna för dom är allt annat än vackra. Sen lär jag väl blunda en stund innan det är dags att dra till jobbet igen....

Kommentarer
Postat av: heidi

hallå gå å lägg dej

2008-01-24 @ 18:19:47
URL: http://cutedoddi.se
Postat av: Anonym

ja ja jag gjorde väl det å =)

2008-01-25 @ 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0